مردم ایران به خاطر تحریم، تسلیم زورگویان نمی‌شوند
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرتیپ پاسدار 'حسین سلامی' در مراسم روز حفاظت اطلاعات در سپاه در تالار اندیشه دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت: اندیشه های سرمایه داری و ماركسیست غروب كرده و امروز شاهد نبرد روندها، جهان بینی‌ها، اندیشه ها و تمدن ها در عرصه بین المللی هستیم.

وی با اشاره به افول قدرت های سلطه گر تاریخ گفت: امروز تحولات سیاسی جدیدی در حال رخ دادن است و قدرتی مثل آمریكا كه بودجه هنگفتی را برای تقویت قدرت نظامی به كار برده در حال فروپاشی است.

جانشین فرمانده كل سپاه ادامه داد: آمریكا سلطه عظیمی بر دنیا دارد به طوری كه 20 درصد ثروت جهان را تولید می كند و از نظر عناصر ظاهری قدرت، در همه زمینه ها شاخص های برتر را ربوده است اما در نگاه كلی به این روند، عكس آنچه انتظار می رود دیده می شود.

وی افزود: نقشه ژئوپلتیك عالم در حال سایش و فرسایش و كوچك سازی سیطره غرب است و این براساس منطق توحیدی است كه در حال غلبه بر اندیشه لیبرالیستی و سرمایه داری می باشد و تكیه گاهها و بنای عظیم تفكر سرمایه داری را در هم می پیچد.

سردار سلامی اظهار داشت: این قانون استثنا ندارد و در غرب هم مانند شوروی ستون های قدرت در حال فروپاشی است و از طرفی دیگر نظام اسلامی در حال بسط و توسعه قلمرو خود است و امروز می دانیم كه آمریكا و غرب دیگر یك مدل موفق حتی برای كسانی كه در غرب زندگی می كنند نیست و بدهكاری، بی خانمانی و بیكاری از ثمرات تفكر غرب و آمریكا است.

وی خاطر نشان كرد: در قطب دیگر كشور ایران است كه همه دروازه های علم و تعامل اقتصادی و فرهنگی را به روی آن بسته اند اما پیشرفت علمی ایران در صدر اخبار جهان است و فوران علم و دانایی ما باعث شده دانشگاههای كشورمان به عرصه جنگ بین المللی تبدیل شود.

جانشین فرمانده كل سپاه حضور پرشور مردم ایران در راهپمیایی 22 بهمن را نمادی از اقتدار و اراده راسخ ایرانیان دانست و تصریح كرد: در راهپیمایی 22 بهمن امسال، مردم حضور میلیونی داشتند و ملت ایران استوارتر از همیشه در مسیری كه انتخاب كرده اند در حال پیشروی است.

وی تصریح كرد: حركت امروز مردم در همه جای كشور به سلطه‌گران این پیام را می‌دهد كه تهدیدها در این كشور كارساز نخواهد بود و مردم به خاطر تحریم، تسلیم زورگویان نمی‌شوند.

سردار سلامی همچنین تاكید كرد: این اراده ملت های مسلمان است كه بر چالش ها غلبه می كند و جمهوری اسلامی ایران هرروز بیش از پیش بین ملت های مسلمان خاستگاه باشكوه تری پیدا می كند.

سیام**2022** 1418





:: برچسب‌ها: هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: